14 Eylül 2007 Cuma

An Infernal Diary - Sevgili Günlük


blogda küçük bi günlük bulundurmak istedim...günlük tutmam aslında ben ama sıkıldıkça hayatımdaki küçük detayları paylaşabileceğimi düşündüm...aslında blog da bu işe yarıyor ama ben pek bu amaçla kullanmıyorum sanırım..."sevgili günlük bugün hede hödö bana baktı çok tatlıydı" tarzında bişey yazmayacağım da kesin zaten..neyse...başlayalım o zaman =)..

öleyim ben artık ya..sikerim böyle hayatı kardeşim!...derslerim daha da berbat bir hal aldı, hiçbirini de düzeltemiyorum..etrafımdaki insanlar gitgide azalmaya başladı, arkadaşlarımın sadece üçte biri kaldı..üçün birini aldım yani..kendinden başka kimseyi umursamayan, yüzüne karşı konuşmaya gram cesareti olmayan, yapmacık, trip delisi ve hafifmeşrep insanlar yüzünden en yakın arkadaşlarımın ikisini kaybettim..üniversiteye dair tüm umutlarım çöktü...ve şu lanet dizinin müziklerini bulamıyorum!!2!üç!!!..

13.03.2008

bloga bakmayalı o kadar çok olmuş ki..neyse, hazır boş zaman bulmuşken birşeyler yazalım bari..derslerle alakamı kesmiş durumdayım..sınavlarım berbat geçiyor..demokrasi, felsefe ve psikoloji dışında hiçbir dersi 5 getiremiyorum...onu bırak geometriyi 4 bile getiremiyorum...son deneme sınavında da batmışım zaten..tepelerdeyken 18lere düşmüşüm..bravo bana...yok abi, artık herşey belli..mezun olur olmaz teksen haftaiçindeyim..

22.12.2007

bugün benim doğumgünüm =)...oldukça ilginç bir doğum günü hediyesi oldu ama neyse..iyi ki doğdum been =)...

22.10.2007 18:49

yarın okulda başkanlık seçimleri var...oyumu kime veriyim?

18.10.2007 00:12

kavgalarla dolu bir bayram daha...insanların yakın olmaya çalışırken daha da birbirinden uzaklaştığı enteresan günler...
herkese iyi bayramlar...

13.10.2007 15:19

tarayıcı bulamıyorum..sinir oldummm....
06.10.2007 20:31

" +12 öldü! " gazetelerdeyiz...

03.10.2007 20:07

bugün zeyneplere iftara gittik..aslında maksat iftar değil, doğumgününü kutlamak...doğum günün kutlu olsun zeynepcim =) ayrıca bugün eylül'ün de doğum günü...doğum günün kutlu olsun eylül =)...
bu sefer hayvanlık yapıp teker teker çatal kaparak pastaya saldırmadık...insan gibi kestik, tabaklara koyduk, öyle yedik...medenileşiyor muyuz ne?

30.09.2007 22:00

kim olduğunu bulamadığım birinin dün yazdıklarımdan rahatsız olması nedeniyle birkaç yazımı kaldırdım..tahminim var gerçi ama çok önemli değil...kişisel yargılar ve insanları kategoriye alma çabaları da benim hakkındaki yorumlarda oldukça etkili...bundan hoşlanmıyorum..eğer tekrar bloga girme zahmetinde bulunursa ve bu yazıyı okursa söylemek isterim ki ben kimseyle dalga geçmiyorum..müzik hocasının dalga geçilecek biri olmadığının farkındayım ve kendisine de yeterince saygım var...goth dinleyip gotiğim diye takılan depresif insanlardan değilim..diğerleri için de geçerli bu...1 buçuk senedir yapamadığımız en büyük şey sınıf içerisinde bize karşı olan önyargıları yıkmak oldu zaten..herkes rahat olsun..biz insanlarla alay edip onları küçümseyecek kişilikler değiliz...müzik hocası da oldukça bilgili ve öğrencileriyle yakın olmaya çalışan bir insan..ve ben bunu kimse benden yazmamı istiyor diye yazmıyorum...

26.09.2007 19:05

hoca geldi..neden hala hayatta bu adam?

25.09.2007 13:21

5. dersteyim..hocanın gelmeye niyeti yok gibi duruyor...sınıftaki herkes birbirinden kopuk, birbirinden habersiz..D'nin havası yok..minik gruplar halinde herkes kendi derdinde...kendimi bu sınıfın çok dışında hissediyorum..yakın davranıyoruz ama yakın değiliz...sadece sınıf arkadaşı..beraber takılmıyoruz, konuşmuyoruz, okul olmasa kimsenin kimseden haberi yok...bütünlük yok..gruplar var...dur neydi o?parça bütünlüğü falan...hah, divan edebiyatında bütün güzelliği değil parça güzelliği vardı..evet...edebiyattan nefret ediyorum...

25.09.2007 13:17

bugün yine sinir katsayımın arttığı bir gündü...herkes çok sinirli olduğumu söylüyor..ben agresif biri miyim??

23.09.2007 00:13

bugün oturup 1 saat kadar test çözdüm...bakalım bu devam edebilecek mi?etmesi lazım çünkü...artık o kadar rahat değiliz..artık dersler de boş değil...çarşamba günleri de öğleden sonra boş değil...üff, sinirlerim bozuldu yine..neyse aklımı meşgul etmiş oluyorum en azından...iyi böyle..durmak yok ineklemeye devam...

20.09.2007 00:40

popomundo diye bir web tabanlı yani internet üzerinden oynanan bir oyun var..acayip zevkli bişey..az önce manita yaptım kendime =)
oynamak isterseniz; http://www.popomundo.com

16.09.2007 15:52

ya bu çocuğun msnine bir başkası daha giriyor ya da saat 12'yi geçince buna bir haller oluyor...1,5 saat boyunca sagopa kajmer ve kolera dinledi ben msni kapatırken hala onları dinliyordu 10 dakika önce msnimi açtım opeth'in black rose immortal'ı dinliyor...anlamadım ki..

15.09.2007 02:26

garip eleman yine sagopa kajmer dinlemeye başladı...nickinde de black sabbath dinleyen varsa titretsin yazıyor..

14.09.2007 23:51

bütün günüm düşüncelerle geçti...neden birden aklımı bu kadar meşgul etmeye başladı anlamıyorum..tüm bu düşüncelerden kurtulduğumu sanıyordum...sıradan bir insan haline geldiğini düşünüyordum...ama bugünün farkı nerde ki?nerden çıktı şimdi?

14.09.2007 20:43

2 yıl geçtikten sonra sana değer verildiğini düşünüyorsun..buna inanıyorsun...inanmak istiyorsun...ama ya hiçbirşey göründüğü gibi değilse?

14.09.2007 02:43


msnimde kayıtlı olduğu süre boyunca abuk sabuk şeyler dinleyen bi eleman son bikaç saattir benim son günlerde dinlediğim grupları dinliyor...garip..


14.09.2007 02:27

Hiç yorum yok: