13 Ekim 2007 Cumartesi

Buried

resimleri karıştırdığımda hep kendimizi çekmiş gibi görünsek de - bu pek benim için geçerli değil - manzara resimleri de oldukça çoğunlukta aslında...

aşağıdaki resmi bağırganlı'dayken çekmiştim..o yerden nefret ediyorum..cebeci'den daha çok nefret edebileceğim başka yer yok sanardım ama varmış demekki...ben bunları yazarken, evde lake of tears'ın so fell autumn rain yankılanırken annemler bağırganlı'da...büyük bir kavga sonucu evde kalmayı başarmış durumdayım..aferin bana...neyse biz resim diyoduk di mi?

evet işte bunu ben çektim...sonra da canım sıkıldı renkleriyle oynadım aşağıda göreceğiniz resimleri oluşturdum...ilginç oldu aslında..benim hoşuma gitti...



şunları da bağırganlı'da çektim...sıkıcı falan ama acayip manzarası var...evin üç tarafı da denizi görüyor..
sonra bunların da renkleriyle oynadım...


bi de ağva'ya gittik...orda da birsürü fotoğraf çektim zaten sıkıntıdan yatıp kalkıp fotoğraf çekiyordum yazın...çok gereksiz bir mevsim bence...hem hava sıcak hem güneş var gözlerimi yakıp duruyor..hem de sıkıcı, yapacak hiçbir şey yok..hep sonbahar olsun..

onun da renkleriyle oynadım bu arada..

ama ağva harbiden çok güzel yer...

bi de geçen sene zülal'le safranbolu gezisine gitmiştik...onda da manzara fotoğrafları fazla...

zülal'in şu resmi nasıl çektiğini hala bilmiyorum...sorduğumda "çekerim ben" dedi arkadaş..gerçekten çok enteresan çünkü ben akşam ikimiz de dışarı çıkabilecek durumda değildik diye hatırlıyorum...


Bağırganlı, Ağva ve Safranbolu'da tonlarca fotoğraf çekmemize rağmen ben buraya oldukça sayılı resim koydum...neden mi?...hımmm...üşeniyorum...

Hiç yorum yok: